Povraćaj sredstava  ili zamenu robe je moguće izvrštiti u roku 8 dana od momenta isporuke robe na vašu adresu. Ukoliko je prošlo 8 dana, nažalost, ne možemo vam ponuditi povraćaj sredstava ili zamenu.

Da biste ispunili uslove za povraćaj, kupljeni proizvod mora biti nekorišćen (ne nošen) i u istom stanju u kojem ste ga dobili. Takođe mora biti u originalnoj ambalaži.

Da bi kupac mogao da ostvari pravo na jednostrani raskid ugovora, mora da obavesti prodavca o svojoj odluci da jednostrano raskine ugovor pre isteka 8 dana od datuma prijema robe  nedvosmislenom izjavom poslatom e-poštom na [email protected]

Kada je kupac pravno lice, odeljak ovih Uslova korišćenja pod naslovom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ ne odnosi se na njega. Za pravna lica primenjuju se Zakon o obligacionim odnosima i Zakon o elektronskoj trgovini.

Povrat novca (ako je primenljivo)

Nakon što primimo i pregledamo proizvod koji ste vratili, poslaćemo vam poruku putem email-a da bismo vas obavestili da smo primili vaš vraćeni proizvod. Takođe ćemo vas obavestiti o odobrenju ili odbijanju vaše reklamacije, po pregledanoj izjavi reklamacije.

Povrat novca moguć je isključivo  u situacijama kada ste primili robu sa fabričkom greškom ili vidnim fizičkim oštećenjem. Takođe, možemo izvršiti povrat novca za proizvode za koje utvrdimo da nisu koriščeni  I da samim time nije doslo do habanja materiala od koga je proizvod izrađen. Proizvod mora biti u originalnom pakovanju u kome ste proizvod dobili.

Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje novca ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju usled potrošačevog neadekvatnog I nepravilnog rukovanja istom.

Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom  na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, INVERNO CALDO DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika Kartice.

Kasni ili nedostajući povraćaj (ako je primenljivo)

Ako još uvek niste dobili povraćaj sredstava, prvo ponovo proverite svoj bankovni račun. Zatim kontaktirajte kompaniju sa kreditnom karticom, može proći neko vreme pre nego što povraćaj sredstava bude zvanično objavljen. Sledeće kontaktirajte svoju banku. Pre knjiženja povrata često postoji određeno vreme za obradu. Ako ste sve ovo uradili, a još uvek niste dobili povraćaj sredstava, kontaktirajte nas na [email protected]

Proizvodi na akciji ili rasprodaji (ako je primenljivo)

Povrat novca može se izvršiti samo za proizvode sa redovnom cenom, nažalost, za proizvode koji su na akciji ili rasprodaji se ne može izvršiti povrat sredstava.

Zamena proizvoda (ako je primenljivo)

Zamena robe se može izvršiti u sledećim situacijama:

-Ako proizvod koji ste poručili odstupa od onog koji ste dobili/preuzeli

– Ukoliko postoji fabričko oštećenje proizvoda

-isključivo ukoliko je proizvod ne korišćen (ne nošen)

Ukoliko je potrebna zamena proizvoda za drugu veličinu, zamena se može izvršiti na našem prodajnom mestu (ukoliko je dostupna druga veličina), ukoliko druga veličina nije dostupna, proizvod možete zameniti za drugi proizvod iste cene koštanja ili doplatiti za skuplji proizvod.

Ako treba da zamenite proizvod za isti, pošaljite nam e-mail na [email protected] i pošaljite ga na: Inverno Caldo DOO, Višnjička 84, Beograd

Poštarina

Da biste vratili svoj proizvod, pošaljite ga na adresu: Inverno Caldo DOO, Višnjička 84, Beograd. Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo potrošač, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod. Troškovi dostave su bespovratni. Ako primite povraćaj novca, trošak povratne pošiljke odbiće se od refundiranog iznosa.